Distribuție și transport
Telefon: 0769-262.409

Despre noi

distributieUn distribuitor nu poate avea succes fara o retea activa de retaileri. Veniturile unui distribuitor sunt in relatie directa cu numarul de retaileri cu care colaboreaza si cu forta acestora pe piata. Distribuitorul trebuie sa mentina o relatie business-to-business cu comerciantii en-detail dar sa dezvolte pe un anumit segment si o relatie de distributie direct catre consumatorii finali pentru a forma astfel o retea cat mai larga de clienti, dar si pentru a intelege cat mai mult pretentiile utilizatorilor finali cu privire la produse.  O retea de retaileri bine dezvoltata va atrage intotdeauna producatori renumiti dar si alti retaileri. Pentru a sustine o extindere a retelei de retaileri activi, un distribuitor trebuie sa ofere produse provenite de la producatori doriti de utilizatorii finali.

Retailerii gasesc distribuitori in urma recomandarilor facute de producatori sau pe baza reputatiei distribuitorului.  Dar cheia catre o afacere de succes in domeniul distributiei echipa de vanzari performanta care vand produsele la retaileri.  Procesul de vanzare este destul de complex, pentru ca un distribuitor poate avea o multitudine de produse de la diferiti producatori. Reprezentantii de vanzari sunt cei care vorbesc cu clientii, le ofera informatii necesare, si ajuta noii clienti sa incerce produse noi.

Oferim produse şi servicii care corespund, la cel mai înalt nivel, atât cerinţelor de calitate cât şi de siguranţă ale clienţilor noştri. Pentru a realiza acest lucru este esenţial ca atât transportul, cât şi distribuţia şi depozitarea produselor să fie efectuate în concordanţă cu asigurarea calităţii produselor, protecţia mediului, sănătatea şi securitatea personalului şi consumatorilor.

Ambitia noastra este sa devenim prima alegere pentru servicii de distributie, logistica si transport, asigurand o punte directa intre piata si clientii nostri, raspunzand provocarilor si dinamicii pietei la cel mai inalt nivel. Permanent, politica firmei a fost orientata catre identificarea si satisfacerea nevoilor clientilor sai printr-un proces continuu de largire a gamelor de produse oferite, la un raport pret-calitate cat mai competitiv.